مشتری میتواند تا 3 روز بعد از رسیدن کالا به ایشان،مغایرت پیش آمده در سفارش خود را از طریق تماس تلفنی با شماره پشتیبانی سایت اعلام کند و در صورت تایید مغایرت در کالای ارسالی توسط فروشگاه آداهوم، کالا را به آدرس ذکر شده در سایت مرجوع کند.
بعد از دریافت کالای مرجوعی توسط فروشگاه آداهوم مبلغ کالا و هزینه حمل پرداخت شده توسط مشتری به شماره حساب متعلق به ایشان واریز میشود.
در موارد ذیل مشتری می تواند کالای دریافت شده را مرجوع کند:
1- در صورت مغایرت در نوع کالای ارسال شده
2- در صورت هرگونه مغایرت در مشخصات کالای دریافتی با مشخصات ذکر شده در صفحه کالا در سایت فروشگاه.