رویه برگرداندن کالا


مشتری میتواند تا 3 روز بعد از رسیدن کالا به ایشان،مغایرت پیش آمده در سفارش خود را از طریق تماس تلفنی با شماره پشتیبانی سایت اعلام کند و در صورت تایید مغایرت در کالای ارسالی توسط فروشگاه آداهوم، کالا را به آدرس ذکر شده در سایت مرجوع کند.

بعد از دریافت کالای مرجوعی توسط فروشگاه آداهوم مبلغ کالا و هزینه حمل پرداخت شده توسط مشتری به شماره حساب متعلق به ایشان واریز میشود.
​​​​​​​​​​​​​​
در موارد ذیل مشتری می تواند کالای دریافت شده را مرجوع کند:
1- در صورت مغایرت در نوع کالای ارسال شده
2- در صورت هرگونه مغایرت در مشخصات کالای دریافتی با مشخصات ذکر شده در صفحه کالا در سایت فروشگاه.
​​​​​​​​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید